Мітки

пʼятницю, 20 березня 2020 р.

Завдання на час карантину. Українська мова та література. 11 клас

      Шановні учні, пропоную до вашої уваги завдання для самостійного опрацювання під час карантину.
      Завдання будуть постійно доповнюватися!
      Ваші відповіді можна присилати на електронну пошту lyubovzarapina@gmail.com або на Вайбер групи класу 


Оновили інформацію щодо відеозанять від МОН та телеканалу Рада. 
Тепер є розклад:

http://bit.ly/2Qod0Az

Українська мова. Підготовка до ЗНО




16.03.2020
Тема. Контрольна робота. Підготовка до ДПА. Фонетика, орфографія, лексикологія і фразеологія.

Виконати тестові завдання






Українська література. Підготовка до ЗНО.







19.03.2020
Тема.Е.Умеров. "Самотність"-розповідь про останній день життя пса Сабирли, через відчуття якого подано найдраматичнішу сторінку в історії кримських татар. 
Завдання.
Опрацювати матеріал підручника ст.213-217 ( конспект)
Прочитати оповідання "Самотність"
Підготувати відповіді на запитання, ст.217

Українська мова
20.03.2020
Тема. Творення присвійних прикметників. Правопис складних прикметників.

.


Завдання. Переглянути відео
Виконати вправи 364, 368

Українська література
23.03.2020
Тема. Контрольна робота "Література епохи "соціалістичного реалізму" й кримськотатарська література"
Виконати завдання.

Початковий рівень
1. Автором твору "Собор" є...
А. Р.Іваничук
Б. О.Гончар
В. В.Земляк
Г. П.Загребельний

2. Настя Лісовська народилася в...
А. Рогатині
Б. Туреччині
В. Києві
Г. Криму

3. Проблемі депортації кримських татар присвячено твір...
А. "Мальви"
Б. "Самотність"
В. "Собор"
Г. "Дім на горі"

Середній рівень
4. Назвіть представників "химерної прози".
5. Дайте визначення жанру "роман-балада".

Достатній рівень
6. Доведіть, що твір "Лебедина зграя" В.Земляка тяжіє до "химерної прози".                                  7. Розкрийте суть назви твору Р.Іваничука "Мальви".
Високий рівень
8. Напишіть міні-твір на тему "Бережіть собори ваших душ" (за творчістю О.Гончара)

Українська література
24.03.2020
Тема. Постмодернізм. Визначальні риси постмодернізму. 







Завдання. Переглянути відео
Опрацювати матеріал підручника (ст. 218-219)
Написати конспект з даної теми.

Українська мова.
27.03.2020 Тема. Рід і число іменників, їх стилістичні властивості.

Завдання. Переглянути відео
Виконати вправу 370,371

Підготовка до ЗНО

                                              
https://www.youtube.com/watch?v=TwXcLCew35Q

Українська література.
26.03, 27.03.2020  Тема. І.Римарук "Обнови", В.Герасим'юк "Аркан"


  Завдання.  Переглянути відео
Прочитати біографію письменників.
Опрацювати матеріал підручника (ст.220-222).
Підготувати ідейно-художній аналіз поезії (тема.ідея,жанр,художні засоби)

Підготовка до ЗНО



Українська мова.
30.03.2020
               Тема. Відмінювання іменників.


Завдання. Переглянути відео
Виконати вправи 372, 373

Підготовка до ЗНО



01.04.2020
Тема. Ступені порівняння прикметників. 




Завдання. Переглянути відео
Виконати завдання: виписати лише ті прикметники, що не мають ступенів порівняння.

Розумний, байдужий, готовий, терпкуватий, живий, добрий, вечірній, духмяний, заячий, рідкуватий, дорогий, чорнявий, чорний, старша медсестра, порядний, предобрий, тонесенький, талановитий, працьовитий, милий, охайний, відданий, теплуватий, теплий, хворий, молодий, високий, дрібнесенький.
Виконати вправу 374

03.04.2020
Тема. Розвиток мовлення. Презентація, реклама.
Переглянути презентації.

https://gdz4you.com/prezentaciyi/inshi/reklama-14481/

https://www.youtube.com/watch?v=U9Rpfrf7pWw
Завдання. Створити презентацію на тему "Історія українського правопису", рекламу (на вибір)

03.04.2020
Тема. Розряди числівників за значенням, їх характеристика. Паралельне використання відмінкових форм числа.





Завдання. Переглянути відео
Виконати вправу 375

 Підготовка до ЗНО






https://www.youtube.com/watch?v=cOotpYJdGCI

Українська література.
30.03.2020 Тема. Ю.Андрухович. "Астролог", "Пісня мандрівного спудея", "Козак Ямайка".



Завдання. Переглянути відео
Прочитати поезії Ю.Андруховича.
Опрацювати матеріал підручника (ст. 223-227)

01.04, 02.04.2020
Тема. Ю.Іздрик. "Вишиванка", "Молитва". М. Матіос "Триєдина перспектива", "Прості вірші"

Завдання. Опрацювати матеріал підручника (ст. 230-235)
Підготувати відповіді на запитання (ст. 231, 235)

03.04.2020
Тема. С.Жадан. "Музика, очерет...", "Смерть моряка".



Завдання. Переглянути презентацію
Опрацювати матеріал підручника (ст. 237-238) 
Підготувати відповіді на запитання (ст. 238)

 Підготовка до ЗНО





Готуємось до ЗНО! Перегляньте відео за посиланням


Увага! 6 квітня стартувала Всеукраїнська школа онлайн. Перегляд уроків за цим посиланням 

Шановні батьки, учні! Це важливо!  Ознайомтесь з постановою Кабінету Міністрів України "Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID - 19 спричиненої  коронавірусом SARS - CoV - 2" за посиланням 

Шановні батьки та учні! Звертаю вашу увагу на розклад уроків під час карантину.                   Вся необхідна інформація міститься на сайті школи                                                http://ivblagodatne-nvk.edukit.kr.ua/distancijne_navchannya/

Українська мова
13.04.2020
Тема. Відмінювання займенників. Явище прономіналізації. Правопис займенників.

Переглянути відео



Завдання. Зробити синтаксичний розбір речення. Визначити випадок переходу іншої частини мови в займенник.
    Цілий день тоді в хаті пахне припеченим солодом розімлілих яблук.
Довідка. Прономіналізація - це перехід інших частин мови до розряду займенників. Найчастіше у значенні займенників можуть вживатися: числівник один(у значеннях якийсь, той, сам, жоден); прикметники: окремий, відомий. цілий. повний тощо.
Виконати вправи 376, 377

Українська література
13.04.2020
Тема. Г. Пагутяк "Зачаровані музиканти" 
Опрацювати матеріал підручника ( ст.241-242)
Прочитати твір "Зачаровані музиканти"
Завдання. Скласти літературний паспорт твору.

Українська література
14.04.2020
Тема. М.Дочинець "Криничар"
Коротко про письменника.
Народився в родині вчителів. Батько Іван Юрійович закінчив із відзнакою філософський факультет Київського університету, але мусив учителювати в школі-інтернаті й ПТУ, оскільки відбув шість років ГУЛАГу за націоналізм. Мати викладала географію.
Друкуватися почав з шостого класу в дитячих виданнях. Був переможцем конкурсів юних літераторів.
1977 року вступив на факультет журналістики Львівського університету. Під час навчання був членом редколегії університетської багатотиражної газети «За радянську науку», згодом — редактором газети «Джерела». Професійну журналістську роботу розпочав 1982 року в газеті «Молодь Закарпаття».
1990 року заснував у Мукачеві газету «Новини Мукачева». У цей час також працював власним кореспондентом газет «Карпатський край», «Срібна земля», «Фест». Друкувався у всесоюзних та республіканських часописах «Комсомольская правда», «Известия», «Україна», «Людина і світ», «Ранок», «Радянська жінка», «Літературна Україна», «Молодь України».
1998 року заснував у Мукачеві видавництво «Карпатська вежа», в якому як головний редактор і директор підготував і видав упродовж п'яти років понад 100 видань.
Одружений, має дітей, внуків. Вирощує фруктовий сад із близько 200 дерев, різні сорти винограду. Спорудив два будинки: один для сім'ї, а другий — для творчості. «… Щоб час від часу усамітнюватися, писати там і бути ближчим до природи… А ще для того, щоб можна було приймати там своїх дітей і онуків. У мене немала родина!»
Прочитати твір М.Дочинця "Криничар"
 Підготуватися до аналізу твору. Дайте відповіді на запитання.
- Хто є головним героєм твору?
- Яка тема, основна думка твору?
- Хто такий криничар?
- Чому роман називається саме так?
- Розкажіть про кохання головного героя.
- Яких настанов тримається герой упродовж роману?
 Завдання. Виписати з тексту афоризми, пояснити їхнє значення.
Домашнє завдання. Прочитати твір Ю.Андруховича "Shevchenko is OK"

Українська мова
15.04.2020
Тема. Розвиток мовлення. Доповідь для участі в лінгвістичній конференції. Добірка запитань до відео-, прес-конференції.
Дайте відповіді на запитання.
- Що таке конференція?
- Чи доводилося вам брати участь у конференціях?
- Чому на конференціях важлива дискусія?
- Що вам відомо про особливості аргументації основних положень?
- Чому важливо звертатися до використання наочності під час виступу?
Завдання. Опрацювати матеріал підручника на ст.207-208
Опрацювати пам"ятку "Як готувати доповідь" (ст.209)
Домашнє завдання. Підготувати доповідь на тему "Чи вміємо ми спілкуватися?"

 Українська література
15.04.2020
Тема. Ю.Андрухович  "Shevchenko is OK"- есе, у якому автор звертає увагу на потребу нового осмислення класичної літератури. Актуальність потреби пошуку Тараса Шевченка з "людським обличчям".
Опрацювати  матеріал за посиланням
Літературний диктант.
- Де й коли народився Ю Андрухович?
- До якого літературного угрупування входить майстер слова?
- Як розшифровується Бу-Ба-бу?
- Чому Ю.Андруховича називають Патріархом?
- Хто ще входить до складу Бу-Ба-Бу?

Опрацювуємо прочитане. Дайте відповіді на запитання.
- Яким у вашій уяві постає  Шевченко? До якого образу Т.Шевченка всі звикли?
- Як ви гадаєте, для чого Ю.Андрухович звертається до Т.Шевченка?
- Яким Шевченка бачить Ю.Андрухович?
- Про які відомі факти з життя Т.Шевченка згадано в есеї? Що стало для вас новим? Яка нова інформація про поета вас зацікавила або вразила?
- На які частини автор поділяє свій твір? Визначте головну думку кожної із них.
- Як чином автор розповідає про світову славу Т.Шевченка в кінці есею?
 Як ви оцінюєте таке завершення твору?
- Як ви вважаєте, чи дає есей  "Shevchenko is OK" відповідь на питання, яким насправді був Шевченко? Поясніть свою думку.

Завдання. Опрацюйте матеріал підручника (ст.228-229)
Домашнє завдання. Прочитати твір О.Забужко "Казка про калинову сопілку" 

Українська література
16.04.2020
Тема. О.Забужко. "Казка про калинову сопілку"- повість-притча: міфологічна основа повісті; жіноча версія легенди про Каїна і Авеля, яка обеотається напруженою психологічною драмою.

Прочитати біогрфію О.Забужко за посиланням
Опрацьовуємо прочитане. Дайте відповіді на запитання.
- Яке враження справив на вас твір О.Забужко?
- Поміркуйте, чому письменниця винесла в заголовок  свого твору слово казка.
- Які казкові елементи наявні у творі?
- Хто є головними персонажами твору?
- У чому основна думка повісті? Яка її тема та ідея?
- Які проблеми порушено у творі? Завдяки яким образам ці проблеми увиразнюються? Чи пропонує авторка рішення цих проблем? Аргументуйте свою думку.
- Чи виникало у вас бажання прочитати інші твори О.Забужко?

Завдання. Опрацювати матеріал підручника (ст.245-246)
Домашнє завдання. Прочитати твір С.Жадана "Ворошиловград"

Українська мова
17.04.2020
Тема. Види, часи, способи дієслів. Особові, родові, числові форми дієслів, їх творення.

Переглянути презентацію за посиланням
Виконати завдання.
1. Від поданих дієслів утворіть та запишіть форми 1-ї особи однини та 1-ї і 2-ї особи множини теперішнього часу. Зверніть увагу на чергування приголосних у коренях.
- Пити, товкти, колихати, летіти. косити, ходити, плести. молоти. губити, горіти, ловити, реготати, чистити, бігти.
2. Від поданих дієслів утворіть та запишіть форми 2-ї особи однини та  множини теперішнього і майбутнього часу (проста форма).
- Любити, перемагати, кликати, цікавитися, вірити, стерегти. класти, ловити, гриміти, стояти, долати, плескати, захищатися.

Домашнє завдання. Переписати речення. Поставити дієслова в потрібній особі наказового способу. Визначити вид, час дієслів. 
В труді (творити) життя красу. Не (вірити) мені, бо я брехати не вмію, не (ждати) мене, бо я і так прийду. (Уславити) ж руки, силою налиті, і думку, що епоху пропіка. Хліб (їсти), а правду (різати). (Бути), людино, людиною! (Бути), люди, людьми! Свою Україну (любити), (любити) її. Не (кликати) мене, весно, не(чарувати) і не (вабити)! Україно! (Славитися) нивами, (славитися) рідними людьми!

Українська мова
17.04.2020
Тема. Перехідні і неперехідні дієслова. Стан дієслова

Переглянути відео за посиланням
Виконати завдання.
1. Замініть словосполучення таким чином, щоб у них перехідні дієслова стали неперехідними й навпаки.
- Виконувати вправу, писати книжку, посадити дерево, прочитати твір, робота виконується, зустрілися друзі, вітатися з учителем, шити голкою, співати давно.
2. Випишіть у дві колонки дієслова: а) у наказовому способі; б) у дійсному.
- Озеленимо, сточіть, кричіть, навчить, летімо. збережімо, зворушить, навчіть, вивчимо, озеленімо, скажімо, запишіть, зліпіть.

Домашнє завдання. Переписати речення, вставити пропущені букви. Визначити стан, час дієслів.
 Навесні на місці старого молодий буде лист, зелений, він з вітром розмовлят..ме, хапат..ме жилками своїми сонячний промінь, під дощем купат..м..ться й росою умиват..м..ться. Ліворуч зеленіт..муть заливні луки, уквітчані і ромашкою, і конюшиною, і дзвіночками, а іноді серед зеленої соковитої трави червоно горіт..ме квітка степового тюльпана або дикого маку. Коли я не горіт..му, коли ти не горіт..меш, коли ми не горіт..м..мо, то хто ж тоді буде світити?

Шановні одинадцятикласники! Продовжуємо готуватись до ЗНО. У зв'язку з карантином пропоную переглядати відео, презентації, експрес - уроки з української мови О.Авраменка,  онлайн - уроки підготовки до ЗНО тощо. Бажаю вам успіху! Бережіть себе й будьте здоровими!
До вашої уваги корисні посилання для підготовки до ЗНО.

Українська література
21.04.2020
Тема. С.Жадан." Ворошиловград"- твір жорсткий, меланхолійний та реалістичний про людину, яка відвойовує своє право на буття. Часові шари та їхнє перевтілення в романі. Система образів і персонажів роману.
Переглянути презентацію за посиланням
Опрацьовуємо прочитане. Дайте відповіді на запитання.
- Яке враження справила на вас проза С.Жадана?
- Де і коли відбувається дія в роману " Ворощиловград"? Хто його головні герої?
- Які проблеми порущує автор у романі " Ворощиловград"? Чи є актуальними ці проблеми ?   Як ви зрозуміли назву твору?
- Чому, на вашу думку, С.Жадан використовує застарілу назву міста?
Завдання. Скласти характеристику одного з персонажів.
Домашнє завдання. Прочитати твір М.Матіос "Майже ніколи не навпаки" 

Українська мова
22.04.2020
Тема. РМ. Формування культури публіцистичного мовлення: способи привернення уваги, принципи побудови, засоби структуруванння тексту.                                                                   Творення і правопис дієприкметників і дієприслівників. Дієприкметниковий та дієприслівниковий звороти.
I.
Пригадайте стилі мовлення за посиланням
Завдання. Опрацювати матеріал підручника за посиланням       http://interactive.ranok.com.ua/upload/file/11%20класс%20учебники%202019/Ukrainska%20mova%20(profilnii%20riven)_pidruchnyk%20dlia%2011%20kl
Відкрити підручник на ст.201-202. Опрацьовати теоретичний матеріал.
Виконати вправи 513, 514 (усно)
Домашнє завдання. Написати статтю про людей з інвалідністю, які досягли успіху.
II.
Запитання на повторення.
- Яку частину мови називають діприкметником?
- До якої частини мови за граматичними ознаками близькі дієприкметники?
- Що таке активні та пасивні дієприкметники?
- Яку частину мови називають дієприслівником?
- Пригадайте, коли коми при дієприслівниковому та дієприкметниковому зворотах не ставиться.
Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=mkrDCiGPynI
https://www.youtube.com/watch?v=WeMOkDaPlHw
 Завдання. Виконати вправу 380 (ст.260)
Домашнє завдання. Виконати вправу 381

Українська література
22.04.2020
Тема. М.Матіос "Майже ніколи не навпаки" - сімейна сага в новелах. Міфологічні витоки в романі. Біблійні алюзії та їхня роль. Особливості оповіді й характеротворення.

1. Переглянути презентацію за посиланням
https://www.slideshare.net/Savua/m-50600261
2. Робота над зиістом твору. Дайте відповіді на запитання.
- Яке враження справив на вас роман у новелах"Майже ніколи не навпаки"?
- Де і коли відбуваються події роману?
- Хто є героями новели "Чотири - як рідні - брати? Які другорядні персонажі трапляються?  Яку роль вони виконують у сюжеті?
- Хто є героями другої новели? На вашу думку, чому вона має назву "Будьте здорові, тату"?
- Чи пов'язані сюжетно перша і друга новели? Обгрунтуйте свої міркування.
- Хто є центральними персонажами останньої новели? Які сюжетні лінії завершуються в цій новелі?
- Чому письменниця переносить події свого твору в далеке минуле?
3. Опрацювати матеріал підручника.
Домашнє завдання. Прочитати твір С.Андрухович "Фелікс.Австрія"

 23.04.2020
Тема. С.Андрухович "Фелікс. Австрія" - бестселер по-галицьки. Зображення епохи через хронотоп провінційного містечка. Особливості оповіді - щоденник головної героїні Стефи. Психоаналітичні підвалини системи персонажів. Урбаністичний психологічний роман новітнього часу.

1. Переглянути презентацію за посиланням
https://wz.lviv.ua/interview/128260-sofiia-andrukhovych-tsia-shchaslyva-avstriia-bula-splavom-liubovi-nenavysti
         Дайте відповіді на запитання.
- Що ви дізналися про Софію Андрухович?
- Чи подібний стиль авторки до стилю її батька?
- Чому твір називається "Фелікс.Австрія"
- Від чийого імені ведеться розповідь у романі?
- Чи можна вважати твір історичним? 
2. Робота над змістом твору.
- Яке враження справив на вас твір? Які образи зацікавили?
- Визначте головну тему твору. Чи є ця тема сучасною?
- Для чого авторка вводить у текст багато діалектизмів?
- Яка основна думка твору?
3. Літературна гра "Так чи ні"
- Стефу вдочерив доктор Ангер.
- Тереза загинула в пожежі.
- Фелікс крав цінності з храмів.
- Еонес Торн пропонував Стефі поїхати за океан.
- Петро - чоловік Аделі.
- Фелікс - рідна дитина Стефи.
- Стефа мріє про подорож з Велвеле.
- Фелікса знайшли в майстерні Петра.
4. Опрацювати матеріал підручника.
5. Скласти літературний паспорт твору. (письмово)
Домашнє завдання. Прочитати про життєвий і творчий шлях О.Ірванця.

Українська мова
24.04.2020
Тема. Морфологічні типи прислівників. Ступені порівняння означальних прислівників.

1. Перегляньте відео за посиланням
2. Дайте відповіді на запитання.
- Що таке прислівник?
- Які бувають прислівники?
- Які властивості притаманні прислівнику як частині мови?
- Які прислівники можуть утворювати ступені порівняння?
3. Виконати завдання. З наведених речень випишіть прислівники. Схарактеризуйте їх, визначте, до якого розряду вони належать, назвіть синтаксичну функцію.
  Сонце низенько, то й вечір близенько. Зорі тихо тремтять угорі. Квіти часто нам говорять втричі більше, ніж слова. Стій, серце, стій! Не бийся так шалено. вгамуйся, думко, не літай так буйно! Неначе вчора все отак було, привіти й жарти мов дзвеніли вчора. Я прощаюсь нині з тобою, рідна хато моя, назавжди.
4. Вибіркова робота. Знайдіть серед наведених прислівників якісно-означальні, випишіть їх та утворіть вищий і найвищий ступені порівняння.
   Понині, далеко, ясно, вранці, лагідно, погано, ніжно, восени, понині, здалеку, цікаво, мало, холодно, всередині, близько. тихо, глибоко. низько. рішуче, жадібно, широко, востаннє, колись, завжди, гірко, синьо, весело.
Домашнє завдання. Виконати вправу 382 

24.04.2020
Тема. Розвиток мовлення. Виступ на зборах, семінарах (підготовлений і заздалегідь не підготовлений)
 1. Пригадайте, що таке збори, семінар?
    - Які є види семінарів?
    - Як готуватися до виступу на зборах, семінарах?  
 2. Виконати завдання.
    Знайдіть і виправте помилки, що трапляються під час виступу на зборах.
   - Повістка дня слідуюча.
   - Ви правий.
   - Невільно приходить на думку слідуюче.
   - На збори прийшли всі без виключення.
   - Скажу ще пару слів.
   - Саме основне питання.
   - Приступаєм до обговорення.
   - Я настоюю на тому, щоб...
  3. Ситуативне завдання. Уявіть, що ви присутні на класних зборах, де розглядається питання про стосунки однокласників. Продумайте короткий виступ на тему "Як ти людям, так і люди тобі" і виголосіть його. Під час виступу вживайте виправлені мовні конструкції.
 4. Прокоментуйте афоризми. На їх основі складіть поради доповідачеві.
    "Справжнє красномовство - це вміння сказати все, що треба, і не більше, ніж треба".  (Ф.Ларошфуко)
    "Промова повинна виростати й розвиватись із знання речей: якщо оратор не проник у речі, не пізнав їх, мова його беззмістовна..." (Цицерон)
   "Не дозволяй, щоб язик випереджав твою думку". (Хілон)
   "Багато говорити і багато сказати - це не є те саме". (Софокл)
    "Поетами народжуються, ораторами робляться". (Цицерон)
Домашнє завдання. Підготувати виступ на тему "Щоб дозвілля було цікавим та корисним"

27.04.2020
Тема. Правопис прислівників і прислівникових сполучень. Мовленнєві помилки у вживанні прислівників і шляхи їх подолання.
1. Переглянути відео за посиланням
2. Розподільчий диктант. Запишіть словосполучення за колонками: 1) разом; 2) окремо; 3) через дефіс.
    (В)цілому завершили, вийшов (на)зустріч, підійшов (у)притул, (по)іншому думав її друг, написано (по)латині, в (решті)решт, це їй було (до)вподоби, зник (без)вісти, відклав (на)завтра,  купив (на)виплат, (до)гори дном, склав іспит (на)відмінно, прицшов (поза)вчора, розрізав (на)двоє, узяв (до)відома, виходили (по)одинці.
Домашнє завдання. Виконати вправу 383  

 Ядерна катастрофа століття - Чорнобиль. Цього року виповнюється 34 роки з того моменту як сталася одна із найбільш масштабних катастроф XX століття - вибух на ЧАЕС. Усі пам'ятають про той жахливий день: хтось дізнався тоді про аварію по радіо, а хтось і досі згадує евакуацію 27 квітня. Наслідки цієї страшної події дають про себе знати й сьогодні. Біль Чорнобиля - назавжди у наших серцях.  Перегляньте фільм "Чорнобильська трагедія - біль України" за посиланням

Українська література
27.04.2020
Тема. О.Ірванець "Маленька п'єса про зраду" - жанр антимюзиклу; типово постмодерні літературні і музичні ремінісценції й алюзії.

1. Опрацювати матеріал за посиланням
2. Поміркуйте і дайте відповіді на запитання.
- Що таке Бу-Ба-Бу?
- Коли й де виникло це угрупування?
- Хто входить до складу Бу-Ба-Бу?
- Чому О.Ірванця називають Підскарбієм?
- Яких принципів дотримуються представники Бу-Ба-Бу?
- Доведіть, що твори членів гуртку тяжіють до постмодернізму. Які ознаки постмодернізму вам відомі?
3. Пригадаймо.
- Що таке постмодернізм?
- Які риси характерні для літератури постмодернізму?
4. Прочитати твір за посиланням
Домашнє завдання.Прочитати твір О.Ірванця до кінця, підготуватися до аналізу. 

28.04.2020
Тема. Центральна тема - розгляд феномену зради, виявлення її природи на всіх рівнях: інтимних, дружніх стосунках, у певному соціальному середрвищі, у конкретному часі, за певних політичних умов і незалежно від них.

1. Опрацювати матеріал підручника (ст 248-249)
2. Робота над змістом твору.
  Поміркуйте і дайте відповіді на запитання.
- Яке враження справив на вас твір? Чи було вам цікаво читати "Маленьку  п'єса про зраду для однієї актриси"
- Чому, на ваш погляд, твір побудовано у формі діалогу?
- Хто є головними героями  п'єси?
- Який головний конфлікт  твору?
- Чи можна вважати Ону зрадницею? А її коханого?
- Чому твір названо саме так?
- У чому зовнішній конфлікт  п'єси?
- У чому внутрішній конфлікт твору?
- Чому твір має визначення жанру, як антимюзикл?
- Які проблеми порушив автор твору? Чи є актуальними ці проблеми? 
- На вашу думку, у чому полягає особливість драматичного твору для читання?
Домашнє завдання. Заповнити літературний паспорт твору.

Українська мова
29.04.2020
Тема. Правопис складних прийменників та сполучників. Перехід повнозначних слів у прийменники та сполучники.

1. Переглянути відео за посиланням
2. Дайте відповіді на запитання.
   - Що таке прийменник?
   - Які бувають прийменники за походженням?
   - Яку частину мови називають сполучником?
   - На які групи за походженням поділяються сполучники? 
   - На які групи за значенням і синтаксичними функціями в реченні поділяються сполучники?
3. Робота з підручником. 
   Виконати вправи 384, 385
 Домашнє завдання Виконати вправу 386 

Українська література
29.04.2020
Тема. Читацький практикум. Читання творів сучасної актуальної літератури. "Ключ" до прочитання постмодерних і постпостмодерних творів. 

1. Переглянути презентацію за посиланням
2. Дайте відповіді на запитання.
- Назвіть характерні ознаки постмодернізму.
- У чому особливість української постмодерністської літератури?
- Назвіть найяскравіших представників українського постмодернізиу.
3. Прочитати твір М.Матіос "Солодка Даруся"
   Підготувати відповіді на запитання.
  - Чому твір названо саме так? Де відбуваються події твору?
  - Із яких частин складається твір?
  - Як ви гадаєте, для чого письменниця зумисне викладає події в неправильній послідовності?
  - Якими були дитячі роки Дарусі?
  - Де знаходила спокій і відраду?
  - Чи можна було в ті часи вільно висловлювати свої думки?
   - Яка головна ідея твору?
Домашнє завдання.  Прочитати твір Є.Кононенко "Імітація"

30.04.2020
Тема. Позакласне читання.  Є.Кононенко "Імітація"
1. Прочитати про життя і творчість Є Кононенко за посиланням
2. Робота над змістом твору. 
 Дайте відповіді на запитання.
 - Яке враження справив на вас твір "Імітація"
 - Які проблеми піднімає письменниця в творі?
 - Як письменниця змальовує життя людей у провінції, місті?
 - Яку лексику використовує авторка для характеристики героїв? Чому саме таку?
 - Від чийого імені ведеться розповідь у творі?
 - Як авторка розкриває проблему емансипації сучасної жінки в творі?
 - Чому героїня Лариса Лавриненко не вживає заходів, щоб покарати злочинця?
 - Назвіть головну ідею твору.
 - Чи можна Ларису Лавриненко назвати сучасною жінкою? Доведіть свою думку.
 - Доведіть, що твір написаний у жанрі детективу.
Домашнє завдання. Повторити тему " Постмодернізм і постпостмодернізм"

Українська мова
04.05.2020
Тема. РМ. Контрольний  твір-роздум на професійну тему в публіцистичному стилі.
1. Поміркуйте і дайте відповіді на зспитання.
-   Які особливості публіцистичного стилю?
- Що є основною метою публіцистики?
-  Назвіть відомі вам жанри публіцистики.
- Які газетні та журнальні публікації, прочитані останнім часом, васнайбільше вразили, примусили задуматись?
- Які проблеми порушувалися в них?
2. Прочитати пам'ятку "Як писати твір-роздум" (ст.145) 
3/ Написати твір-роздум на одну із запропонованих тем:
  "Моя майбутня професія"
  "Як обрати свій шлях у житті"
  "Чим мене привалює моя майбутня професія"
Домашня завдання. Дописати твір-роздум.

Українська література
04.05.2020
Тема. Контрольна робота " Постмодернізм і постпостмодернізм"





05.05.2020
Тема. Література рідного краю. Він був посланцем любові, правди і добра. Л.Куценко.


       Він був справжнім патріотом, не вважав себе героєм, а просто робив те, що веліло серце.  Леонід Куценко... Він був сином сільських учителів, а став світочем українського літературознавства. Він прагнув усе встигнути і багато чого не встиг. Сказав своє слово, опублікувавши оригінальні розвідки про творчість Івана Микитенка, Наталі Лівицької-Холодної, Юрія Дарагана, Миколи Вороного, Євгена Маланюка, Дмитрв Чижевського тощо.   Леонід Куценко надзвичайно любив свій край, обожнював Синюху, Дике поле, свою степову Кіровоградщину, чимало історичних та літературних досліджень присвятив їм.
 1. Прочитати про життя і творчість Л.Куценка за посиланням 
 2. Переглянути фільм "Леонід Куценко: ностальгія за справжністю" за посиланням
 3. Яким він постає в очах  друзів, колег, колишніх студентів?
 Прочитати спогади про Л.Куценка (ст.31) за посиланням
Домашнє завдання. Прочитати праці Леоніда Куценка (на вибір)

Українська мова. 
06.05.2020
Тема. Правопис заперечних часток. Естетична цінність часток і звуконаслідувань.
1. Пригадаймо.
  - Що таке частка?
  - На які групи за значенням і вживанням поділяють частки?
  - Чому прийменник, сполучник і частку називають службовими частинами мови?
  - Що таке звуконаслідування? Для чого його використовубть?
2. Переглянути відео ща посиланням
3. Робота з підручником. 
   Виконати вправи 387, 388
4. Виконати завдання. Прочитайте речення. Поміркуйте, яка роль звуконаслідувальних слів. Чому так важливо відтворювати різні звуки природи, машин, тварин тощо? (усно)
   Ви підходите - націляєтеся! Бах! - і нема гагари! 
  - Мовчу я, а в самого серце тільки стук-стук-стук, стук-стук-стук.
  - Кру- Кру! - лунає поклик журавлів, і слід по них в німому небі тане.
  Коса, як бритва, рівно - рівно кладе покіс. Ш-ш-шу! Ш-ш-шу!...
  - Ха-ха-ха! - засміялася Галя.
Домашнє завдання. Виконати вправу 389. Повторити тему "Морфеміка, словотвір, морфологія української мови" 

Українська література.
06.05.2020
Тема. Література рідного краю. Кіносценаристи краю. Фільмографія О.Жовни: триптих потойбіччя.

1. Познайомимося з відомим кіносценаристом нашого краю О.Жовною. 
 Прочитати про О.Жовну за посиланням
2. Фільмографія О.Жовни
Домашнє завдання Переглянути один із фільмів О.Жовни

07.05.2020
Тема. Бесіда про твори, вивчені впродовж навчального року. Зосередження уваги на художніх особливостях, новаторстві.
 Повторення теми "Літературний і мистецький авангард"
- Опрацювати матеріал підручника (ст. 13-18)
- Підготувати відповіді на запитання (ст.20)
Повторення та узагальнення теми "Модернізм"
- Виконати тестові завдання на ст. 42 - 43

Підготовка до ЗНО
Переглянутии відео за посиланням


Україська мова
08.05.2020
Тема. Контрольна робота.  "Підготовка до ДПА. Морфеміка, словотвір, морфологія української мови".


08.05.2020
Тема. РМ. Стаття до журналу або веб-сайту в публіцистичному стилі.
Пригадаймо.
- Які основні ознаки публіцистичного стилю мовлення?
- Що таке стаття? Яка основна структура статті?
Опрацювати матеріал підручника ( ст.193-194) за посиланням
eractive.ranok.com.ua/upload/file/11%20класс%20учебники%202019/Ukrainska%20mova%20(profilnii%20riven)_pidruchnyk%20dlia%2011%20kla
Ознайомтесь з пам'яткою "Як писати статтю"
- Думайтеся в тему, обрану для статті.
- Визначте адресата мовлення й мету висловлювання.
- Сформулюйте основну думку.
- Доберіть переконливі докази для своїх тверджень.
- Продумайте структуру статті(вступ, основну частину, висновок). Доберіть заголовок.
- Подбайте про мовленнєве оформлення: вживайте мовні засоби, характерні для відповідного стилю.
Виконати завдання. Написати статтю до молодіжного журналу (на самостійно обрану тему)

Українська література
12.05.2020
Тема. Бесіда про твори, вивчені впродовж навчального року. Зосередження уваги на художніх особливостях, новаторстві.

1. Повторюємо та узагальнюємо вивчені теми "Творчість Б.-І. Антонича, О.Турянського"
- Опрацювати матеріал підручника (ст.45-52)
- Виконати тестові завдання (ст.54-55)
2. Повторюємо та узагальнюємо тему "Еміграційна література. Є.Маланюк.І.Багряний"
- Опрацювуємо матеріал підручника (ст. 58-67, 68-71)
- Виконати тестові завдання (ст.73-74)

Підготовка до ЗНО

13.05.2020
Тема. Бесіда про твори, вивчені впродовж навчального року. Зосередження уваги на художніх особливостях, новаторстві.

1.  Повторюємо та узагальнюємо вивчені  теми "Творчість В.Домонтовича, М.Хвильового, Ю.Яновського"
- Опрацювати матеріал підручника (ст. 76-79)
- Дати відповіді на запитання (ст. 80)
2. Опрацювати матеріал підручника (ст. 81-86)
   Дати відповіді на запитання (ст. 87)
3. Опрацювати матеріал підручника (ст. 90-96)
 Дати відповіді на запитання (ст. 97)

Підготовка до ЗНО

Українська мова
13.05.2020
Тема. РМ. Конфесійний стиль, сфери поширення і головне призначення. Церковні служби, молитва, повчання, проповіді; богослужбові книги, спілкування в конфесіях, культових установах.

1. Бесіда. Дайте відповіді на запитання.
- Чи часто ви ходите до храму?
- Що вам подобається в церкві?
- Як ви гадаєте, чому люди ходять до релігійних установ?
- Чи знаєте ви якісь молитви на пам'ять?
- Які богослужбові книжки вам відомі?
2. Опрацювати матеріал за посиланням
3. Складання діалогів.
- Скласти діалог між двома віруючими людьми, які обговорюють свято Великодня, що наближається.. Використайте елементи конфесійного стилю.
 Домашнє завдання. Підготувати лінгвістичне повідомлення про особливості проповідей, молитов, повчань.

Українська література
14.05.2020
Тема.  Бесіда про твори, вивчені впродовж навчального року. Зосередження уваги на художніх особливостях, новаторстві.
1. Повторюємо вивчений матеріал. "Творчість В.Підмогильного, Остапа Вишні"
Опрацювати матеріал підручника  (ст.98-102)
 Дайте відповіді на запитання (ст.103, 105)
Опрацювати матеріал підручника (ст. 110-115)
Дайте відповіді на запитання (ст. 114, 115)
2. Виконати тестові завдання (ст. 116)

Підготовка до ЗНО

Українська мова
15.05.2020
Тема. Переклади Євангелія. Псалми Т.Шевченка. Основні мовні стилбові засоби конфесійного стилю. Маркована (конфесійна) лексика. Старослов'янізми - мовна ознака конфесійного стилю. Інверсійний порядок слів.
1. Опрацювати матеріал за посиланням
2. Пригадайте основні мовні особливості конфесійного стилю
3. Виконати завдання. До поданих слів доберіть старослов'янізми. Поясніть їхні фонетичні й словотворчі особливості.
Зразок. Дерево - древо.
  Життя, ворожий, палець, щока, губи, живіт. голова.
  Скласти речення із словосполученнями Хрещення Господнє, Син Божий, Стрітення Господнє, храм рукотворний. 
Домашнє завдання. Скласти таблицю "Мовні особливості конфесійного стилю"

15.05.2020
Тема. РМ. Сфера поширення і головне призначення епістолярного стилю. Основні мовні стильові засоби епістолярного стилю. Тематика листів. Офіційне й неофіційне листування. Побудова епістолярного тексту.

 1. Бесіда.
  - Чи доводиться вам писати листи?
  - Чи отримуєте ви листи від когось із рідних або друзів?
  - Чому отримувати особистий лист - це завжди приємно?
2. Розподільча робота.
   Згрупуйте подані листи на особисті та ділові.
Лист - подяка, привітальний лист, лист - запрошення, лист - відмрва, любовний лист, лист - вибачення, лист - претензія, дружній лист, лист - нагадування.
3. Виконати завдання. Визначте, до якого виду листів належить кожний із уривків.
  1.Здрастуй, Марино. Чи не могла б ти повідомити про те, що вивчали на останньому занятті? Я його пропустив, а тепер мені важко виконати домашнє завдання.
  2. Андрію, відповідаю на Ваше питання стосовно вакансії редактора. Я думаю, що Ви підійдете... 3. Я сумую за тобою, як зірки сумують за небесами. Мені дуже тебе не вистачає...
  4. Ладо, вітаю тебе з Днем народження! Бажаю тобі тільки світлих і радісних днів, творчих злетів, оптимізму... 5. Доброго дня! Чи не підкажете, чи можу я записатися на курси з основ програмування? 6. На жаль, ми мусимо відмовити Вам у Вашому проханні щодо...
4. Написання листа. 
  - Напишіть листа подрузі або другу, який мешкає за кордоном і з яким ви досить довго не бачилися.
Домашнє завдання. Скласти таблицю "Особливості епістолярного стилю української мови".

Українська література
15.05.2020
Тема.  Бесіда про твори, вивчені впродовж навчального року. Зосередження уваги на художніх особливостях, новаторстві.
1.  Повторюємо та узагальнюємо вивчені  теми "Творчість М.Куліша, О.Довженка, О.Гончара"
  - Опрацювати матеріал підручника (ст. 118-123)
  Дати відповіді на запитання (ст. 120, 122)
  - Опрацювати матеріал підручника (ст. 129-133, 135-137)
    Дати відповіді на запитання (ст. 137)
  - Опрацювати матеріал підручника (ст. 142-148)
2. Виконати тестові завдання (ст. 148-149)

Підготовка до ЗНО

18.05.2020
Тема.Бесіда про твори, вивчені впродовж навчального року. Зосередження уваги на художніх особливостях, новаторстві.
1.  Повторюємо та узагальнюємо   тему "Шістдесятництво як суспільне і мистецьке явище"
  - Виконати тестові завдання (ст. 203)

2. Переглянути відео (на повторення) за посиланнями

3 Повторюємо та узагальнюємо   тему "Постмодернізм і постпостмодернізм"
 Переглянути відео за посиланням

Підготовка до ЗНО


Українська мова
18.05.2020
Тема. РМ. Епістолярний етикет - невід'ємна складова української мовленнєвої культури. Електронне листування.
1. Поміркуйте і дайте відповіді на запитання.
  - Яке місце серед стилів мовлення займає епістолярний стиль?
  - У чому його особливість?
  - У чому специфіка листів ділової сфери використання?
  - У чому особливість листів інтимного характеру?
2. Виконати завдання.
  - Написати ділового  і особистого листа.
Домашнє завдання. Написати пам'ятку "Правила написання листів"

20.05.2020
Тема. Підсумковий урок. (Повторення вивченого матеріалу за рік)
1. Виконати контрольні завдання і дати відповіді на запитання (ст. 129-130)
2. Виконати контрольні завдання і дати відповіді на запитання (ст. 156-157)
3. Виконати контрольні завдання і дати відповіді на запитання (ст. 232-233)
Домашнє завдання. Повторити вивчений матеріал за рік. Підготовка до ЗНО

 Українська література.
20.05.2020
Тема. Підсумковий урок. (Повторення вивченого матеріалу за рік)
Виконати підсумкові тестові завдання (ст.250-251)
Дати відповіді на контрольні запитання (ст.252)
Домашнє завдання. Повторити вивчений матеріал за рік. Підготовка до ЗНО


День цивільного захисту 13.04.2020
Переглянути відео про надання домедичної допомоги при кровотечі, евакуації, а також як правильно провести серцево-легеневу реанімацію за посиланнями

Тиждень дорожнього руху. 15.05.2020
Переглянути відео про правила дорожнього руху за посиланням

Немає коментарів:

Дописати коментар